Best of Online Marketing

Best of Online Marketing

Best of Online Marketing to specjalna edycja Kongresu Online Marketing. Będzie to niepowtarzalna okazja, aby na scenie zobaczyć wiele osobowości online marketingu. Wystąpi 21 prelegentów, którzy omówią najaktualniejsze tematy w branży.

Wydarzenie poprowadzi Maciej Orłoś, dziennikarz i prezenter telewizyjny z ponad 25-letnim doświadczeniem.

Wystąpią m.in.:

  • Paweł Tkaczyk – ekspert w zakresie budowania marki w sieci,
  • Julia Izmałowska – psycholog, założycielka i CEO IZMAŁKOWA,
  • Artur Jabłoński – ekspert od reklamy w social mediach,
  • Łukasz Kosuniak – ekspert w zakresie marketing automation oraz marketingu B2B,
  • Katarzyna Paliwoda – Head of Business w Facebook Central Eastern Europe.

Pierwszego dnia Kongresu odbędą się liczne wykłady, na których będą omawiane m.in. takie zagadnienia, jak:

  • Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji?
  • Rozwój formatów reklamowych i nowe sposoby promocji na Facebooku oraz Instagramie do 2020 roku.
  • Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku.

Drugi dzień Kongresu to liczne warsztaty, m.in.:

  • Facebook i Instagram.
  • Influencer marketing i marketing rekomendacji.
  • Wideo Marketing (Facebook, Instagram, Youtube).

Udział w wydarzeniu jest płatny. Do 31.07.2018 ceny bilety są następujące:

  • 449 zł netto zamiast 999 zł – udział w pierwszym dniu Kongresu,
  • 739 zł netto zamiast 1799 zł – dwa dni Kongresu.

Kongres odbędzie się w dniach 10.10-11.10.2018 w Multikinie Złote Tarasy.

Złota 59

00-120 Warszawa

Mazowieckie

Organizatorami wydarzenia są:

  • Online Marketing,
  • Social Media Marketing,
  • Nowa Sprzedaż,
  • EventMarketing,
  • Magazyn E-commerce.