Hotel Marketing Conference 2017

<HMC> Hotel Marketing Conference 2017

Hotel Marketing Conference 2017 to najbardziej prestiżowa konferencja dla hotelarzy. Została zorganizowana przez Profitroom i Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Uczestnicy konferencji, w ciągu dwóch dni będą mogli posłuchać inspirujących prelekcji, wziąć udział w panelach dyskusyjnych i poznać przykłady z życia wzięte. Zdobycie świeżych pomysłów, poznanie nowych trendów i wymiana doświadczeń z kolegami z branży będzie tu jak najbardziej możliwa.

Program konferencji obejmuje 18 prezentacji m.in.:

  • Poznanie nowości technologicznych i reklamowych w rezerwacjach – Google i Trivago,
  • Direct Booking – popularne źródło rezerwacji,
  • Poznanie trendów i nowości w hotelarstwie,
  • Wieczorną integrację.

Poruszanymi tematami będą m.in.:

  • Synergia działań w komunikacji silnej marki.
  • Czy direct booking jest dla każdego? Panel dyskusyjny z udziałem hotelarzy.
  • Ile tak naprawdę kosztuje pobyt dziecka w Twoim hotelu?
  • Wpływ znajomości systemów na zyski i straty hotelu.
  • Co RODO zmieni w branży hotelarskiej?

Każdy uczestnik konferencji otrzyma certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę.

Prelegentami na konferencji będą m.in.:

  • Prof. dr hab. Henryk Mruk,
  • Marcin Misztal,
  • Waldemar Antonowicz,
  • Krzysztof Grzęda,
  • Maciej Kautz.

Konferencja ma dwie lokalizacje:

  • 26.09.2017-27.09.2017 – Poznań (ul. Głogowska 14 – MTP) – niestety konferencja już się odbyła, więc zapraszamy do Warszawy.
  • 9.11.2017-10.11.2017 – Warszawa (ul. Złota 59).


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *