Drugi dzień konferencji HMC 2018

Drugi dzień konferencji HMC 2018

5 października 2018 roku, czyli w drugi dzień konferencji HMC 2018 odbędą się warsztaty podzielone na 5 bloków tematycznych.

Open Workshop

  • Warsztat Profitroom CRM – Justyna Urbaniak.
  • Przegląd Nowych Funkcji Profitroom Suite – Filip Warguła – poznasz program, dzięki któremu można zarządzać cenami, dostępnością, ofertami specjalnymi, a także promocjami, jakie proponuje Twój obiekt. Dowiesz się, jak jeszcze lepiej wykorzystać Booking Engine.
  • Zaawansowana konfiguracja ofert w systemie Booking Engine – dowiesz się, jak wykorzystać różne opcje systemu, aby przygotować najbardziej złożoną ofertę. Żaden element programu nie będzie dla Ciebie tajemnicą.
  • Internetowa strona sprzedaży – Paulina Załęska – dowiesz się, jak powinna wyglądać nowoczesna, w pełni funkcjonalna strona internetowa hotelu. Jeżeli będzie profesjonalna, zwiększy sprzedaż bezpośrednią.

Revenue

  • Co, jak i kiedy sprzedać? Kalendarium – Izabela Jaśkowiak – dowiesz się, jak w skuteczny sposób dotrzeć do klienta ze swoją ofertą. Na warsztatach stworzysz kalendarium dla swojego obiektu.
  • Optymalizacja sprzedaży obiektów resortowych – Sara Antoszewicz – obiekty resortowe są skomplikowane i wpływ na ich sukces ma wiele komponentów. Dowiesz się, jak zainteresować swoją ofertą gości hotelu oraz w jaki sposób można wykorzystać elementy UX. Przekonasz się również, jaka oferta będzie najbardziej interesująca dla Twojego klienta.
  • Optymalizacja sprzedaży obiektów miejskich – Izabela Jaśkowiak – zobaczysz niestandardowe podejście do optymalizacji sprzedaży w obiektach miejskich. Pokażemy, skąd czerpać dodatkowe dane analityczne oraz na co należy zwrócić uwagę tworząc ofertę. Wskażemy również sprawdzone rozwiązania, z których korzystamy.
  • Google Analytics a strategia sprzedaży online – Milena Bręczewska – przekonamy Cię, że Google Analytics jest podstawowym narzędziem wspierającym strategię sprzedaży. Nauczysz się oceniać skuteczność kanałów ruchu w Twojej witrynie. Dowiesz się, w jaki sposób należy targetować działania oraz jak obliczyć wysokość budżetu reklamowego.

Marketing

  • Pozycjonowanie obiektu hotelarskiego – zrób to sam – Jakub Zimny – zobaczysz, jak wygląda pozycjonowanie obiektu hotelarskiego. Nauczysz się dobierania słów kluczowych, dopasowywania podstrony do fraz, a także optymalizacji treści. Stworzysz własną wizytówkę Google My Business.
  • Zaawansowane ustawienia Google Analytics – poznasz zaawansowane funkcje Google Analytics, które pomogą jeszcze lepiej poznać internautów odwiedzających Twoją stronę internetową. Dowiesz się, jak odpowiednio segmentować dane, tworzyć cele i niestandardowe raporty.
  • Odkryj i zacznij aktywnie wykorzystywać bezpłatne narzędzia Google – Roksana Kurz i Piotr Bajerlein – dowiesz się, m.in. jak generować kilkaset telefonów z wizytówki Google, a także w jaki sposób można zweryfikować skuteczność fraz w wyszukiwarce Google. Poznasz także cztery podstawowe narzędzie, które powinien znać każdy hotelarz: Google My Business, Google Tag Manager, Search Console, PageSpeed Insights.
  • Audyt wizerunku hoteli w sieci – Marika Kachelska i Justyna Zakrzewska – dowiesz się m.in. czym jest wizerunek w sieci i co wpływa na decyzję klienta o dokonaniu rezerwacji w danym obiekcie. Stworzysz samodzielnie audyt wizerunku swojego obiektu. Dowiesz się, z jakich narzędzi można skorzystać, aby przeprowadzić monitoring wizerunku online.

Interactive

  • Design Thinking – kreatywne rozwiązywanie problemów – Magdalena Gawron – poznasz nowe zasady myślenia biznesowego. Zobaczysz różnicę między myśleniem projektowym, a tradycyjnym. Poznasz założenia metodologii Design Thinking. Pobudzisz swoją kreatywność, a także nauczysz się pracować w zespole.
  • Życie strony po „live” – jak samemu ugryźć treść strony – Joanna Bonicka – popracujesz nad wyglądem swojej strony, znajdującymi się tam treściami oraz zdjęciami. Dowiesz się, jak opracować content, a także z czego zrezygnować. CMS nie będzie miał już przez Tobą żadnych tajemnic.
  • Audyt strony – jak badać, jakie narzędzia stosować? – Anna Kułaga i Szymon Królikowski – dowiesz się, na co należy zwrócić uwagę tworząc i prowadząc stronę internetową. Poznasz praktyczne narzędzia, dzięki którym łatwo można będzie przeprowadzić audyt strony tak, aby stała się ona skutecznym punktem sprzedaży.
  • Jak przyciągnąć ruch na stronę www? – Katarzyna Łyjak – dowiesz się, co należy zrobić, aby uzyskać więcej wizyt na stronie, a także jak właściwie poprowadzić witrynę, aby jeszcze bardziej się rozwijała. Poruszymy tematy dotyczące analityki internetowej, SEO, a także ruchu płatnego z wyszukiwarki oraz inbound marketingu.

Recepcja

  • Charakterystyka obiektu – jak zachęcić do przyjazdu? – Joanna Kulesza – dowiesz się, jak przekonać klienta, że wypoczynek w Twoim obiekcie będzie dla niego najbardziej komfortowy.
  • Komunikacja w obsłudze – Joanna Kulesza – poznasz zasady dobrej komunikacji i uważnego słuchania. Dowiesz się, jakie skróty myślowe i wewnętrzny język organizacji jest najskuteczniejszy.
  • Skargi i reklamacje – jak sobie poradzić? – Joanna Kulesza – dowiesz się, co zrobić, aby reklamacja wpłynęła na lojalność klienta i przyniosła dużo korzyści.
  • Arytmetyka – jak dobrze kalkulować oferty? – Joanna Kulesza.