Pierwszy dzień konferencji HMC 2018

Pierwszy dzień konferencji HMC 2018

Pierwszy dzień konferencji HMC 2018 przypadający na 4 października 2018 roku będzie składał się z wykładów. Hotel Marketing Conference skierowana jest do hotelarzy oraz marketingowców, którzy chcą zwiększyć obroty swoich hoteli i ulepszyć swoją ofertę.

Poruszone zostaną m.in. następujące tematy:

  • Jak wykreować wartość dodaną obiektu? – Maciej Straus, CEO Hotelu Afrodyta **** Business & SPA – potrzeba czegoś więcej niż atrakcyjnych cen, aby zachęcić klientów do odwiedzenia hotelu. Dowiesz się, jak sprostać oczekiwaniom wymagających gości oraz jak wzbudzić ich zainteresowanie.
  • Rozwój kadr z uwzględnieniem zmian generacyjnych – prof. zw. dr hab. Henryk Mruk – dowiesz się, jakie potrzeby i oczekiwania mają pracownicy nowej generacji i jakimi zasadami powinni kierować się liderzy zarządzający zespołem.
  • Jak wykorzystać triki pośredników w sprzedaży bezpośredniej? – Karolina Antonowicz, Customer Success Director – Booking.com, Expedia to serwisy, które pozwalają na sprzedaż pokoi hotelowych szybko i sprawnie. Hotelarze mają możliwość dotarcia do klienta i zaproponowania mu dogodnej formy rezerwacji.
  • Strategia sprzedaży i komunikacji w mediach społecznościowych – jak to zrobić? – Bartłomiej Rak, Socjomania – każda osoba pracująca w branży hotelarskiej musi mieć świadomość mocy, jaką mają media społecznościowe. Warto poznać nowe algorytmy sterujące komunikacją w SM. Zobaczysz przykładowy kalendarz publikacji, a także wytyczne dotyczące organizacji pracy.
  • Artis Loft – hotel, który jest zawsze po drodze: historia sukcesu – Tomasz Rybaczek, Dyrektor Generalny Artis Loft i Bartosz Sułecki, Sales Director Profitroom – dowiesz się, jak dzięki ciężkiej pracy można odnieść sukces.