Konferencja RODO

Konferencja RODO

Konferencja RODO w marketingu dostarczy niezbędnej wiedzy na temat tego, jak skuteczne wdrożyć narzędzia marketingu, pozyskać nowych klientów i zwiększyć wyniki sprzedaży pomimo obowiązywania nowych kontrowersyjnych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

Udział w konferencji będzie w szczególności przydatny dla menadżerów sprzedaży, dyrektorów marketingu, szefów działu baz danych, menadżerów Call Center, pracowników działów prawnych, kancelarii prawnych zajmujących się przetwarzaniem danych oraz e-commerce.

Na konferencji zostaną przedstawione sposoby na prowadzenie skutecznej i szybkiej sprzedaży na nowych zasadach. Uczestnicy zostaną przygotowani do wdrożenia nowych przepisów tak, aby mogli nadal legalnie działać.

Każdy uczestnik konferencji otrzymuje:

  • certyfikat,
  • indywidualne konsultacje,
  • materiały konferencyjne,
  • prezentacje.

Program konferencji obejmuje:

  • RODO i E-Privacy z perspektywy Menedżera Sprzedaży – jak zmieni się prowadzenie promocji i sprzedaży w związku z wdrożeniem kontrowersyjnych przepisów.
  • Audyt i nowa baza danych klientów – jak przeprowadzić kontrolę dotychczasowych działań sprzedażowych i pozyskiwać nowych klientów na zmienionych zasadach.
  • Nowa rzeczywistość sprzedaży – jak prowadzić promocję i sprzedaż w kanałach online i offline po wdrożeniu RODO.
  • Jak inne firmy przygotowują się do wdrożenia nowych przepisów – najefektywniejsze rozwiązania.

Kongres odbędzie się 23 listopada 2017 roku w Novotel Warszawa Airport, w godzinach 10:00-17:00.

Koszt udziału w konferencji to 599 zł

 



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *